9 Nisan 2012 Pazartesi

Kurabiyeler Hamile Olabilirler




En iyi arkadaşım evlendi, 2010'un temmuzuydu.
İki canım içiydiler.
Sevdiler, çoook sevdiler
Bir evin içine sığdılar
Çoktular
Çoğaldılar

...


Hani ADS vardı , (Sevgili okur işte ilk blog sınavın başladı.Neydi ADS?)
işte onun A'sı  :)  Ayşegülcüğüm temmuz ayında bir erkek bebek dünyaya getirecek. Ayşegül ve eşi Muharrem'e, nam- diğerlerler :) Herşegül ve Muharcan'a yeni yıl için hazırladığım kart.

 Karı koca bir sürü meslekleri var canlarımın.
Pastacılar, parti organizasyoncusular (-cusular:) ) , halk oyunları oyuncusular; boş zamanlarında da hekimlik yapıyorlar:))
Bu kurabiye ailesinin bir minik kurabişi olacak. Sanırım doğum da hastanede değil pastanede olacak :))
...
Bebeğin cinsiyeti belli olunca Muharcan, erkek çocuk ve babalar için bir örnek gömleklerden almış.
Kurabiye adama giydirmek boynumuzun borcu.. :)

                                       

Bebeğimizin adı Bulut olacak. Böyle olunca yukarıdaki fotoğrafa ''Muhar Bulut'' adını verdim.
''Muhar Bulut'' neyi çağrıştı dersin sevgili okur?

...

''Yer döşek, duvar bulut, sır ettin , zor ettin.
Bulamadım yolumu, bilemedim sonumu

Mahpus ettin beni, esir ettin, sefil ettin
İşte halimdir, yıldızlar şahidimdir.
Bir o yana, bir bu yana
Bir o yana, yana yana...''

...

Bu yazıyı yazarken ne dinledim?



Yanacaksan sevdadan yan sevgili okur..
''Amiiiin '' dediğini duyar gibiyim  :)

...
''Kavgadan uzak kalmışsan
Sevdadan da uzaksın demektir. ''  Ahmet Telli / Deli Kuş şiiri

...
Şöyle bir baktım da pek güleryüzlü bir yazı olmuş.. :)'ler basmış yazıyı..
Pek şükür!..

2 yorum:

  1. Ne diyeyim bilemedim. Sabah sabah duygu seli... Pastanede doğum fikrinin üstünde çalışmak lazım :)) Sevgiyle kal!

    YanıtlaSil
  2. işte yazımızın içinden bir kahraman!.. Güne duygu seliyle başlamak..Sizden de bana sevgi seli Muharcı'm..Kurabiye güzelleri..Sevgi Pastanesi'nden sevgiler :)

    YanıtlaSil